Znak HHFP dodana je vrijednost domaćim proizvodima

Slavoniju treba brendirati kao veliku tvornicu visokokvalitetne hrane s dodanom vrijednosti, poruka je skupa „Slavonija 2030.“ na kojem je promoviran i HAPIH-ov sustav označavanja Hrane s hrvatskih farmi i polja

„Slavonija ima velike potencijale proizvoditi više kvalitetne hrane s većom dodanom vrijednosti samo ju moramo dobro brendirati, a to je ostvarivo kroz sinergiju proizvodnje, prerade, marketinga i edukacije“, sukus je panel rasprava na konferenciji „Slavonija 2030. iz perspektive proizvođača hrane” održane krajem ovog mjeseca u organizaciji Društva agrarnih novinara Hrvatske i informacijskog sustava Agroklub, a pod pokroviteljstvom Osječko-baranjske županije.

Kao jedna od neizostavnih karika u lancu nacionalnog poljoprivrednog-prehrambenog sustava, konferenciju je prirodno podržala i Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu (HAPIH), koja je u duhu promocije lokalnih i tradicijskih proizvoda s višom dodanom vrijednošću, jedne od glavnih misli vodilja ovog skupa, promovirala svoj neobavezni sustav označavanja prehrambenih proizvoda proizvedenih u Hrvatskoj. Prepoznatljiv znak Hrane s hrvatskih farmi i polja, ujedno i potvrda sljedivosti proizvodnje „od polja do stola“, upravo je dodana vrijednost u plasiranju proizvoda na tržište koji poljoprivredni proizvođači sve više uviđaju kao svoju komparativnu prednost u postizanju konkurentnosti. Stoga je, s povećanjem interesa proizvođača i prerađivača, HAPIH proširio sustav označavanja. Tako je upravo ovih dana znak Meso hrvatskih farmi dobio „zeleno svjetlo“ i za proizvode od mesa, pa će ga uskoro kupci koji žele kupiti pouzdano domaći proizvod moći potražiti na šunki, kobasici, slanini i sl.    

Facebook
LinkedIn
Twitter
WhatsApp
Email

Korištenjem ovih stranica pristajete na uporabu kolačića (eng. cookies). Blokiranjem kolačića i dalje možete pregledavati stranicu, ali neke njezine funkcionalnosti Vam neće biti dostupne. VIŠE O KOLAČIĆIMA