Premijer Plenković na promo-štandu Hrane s hrvatskih farmi i polja

Ovogodišnji 28. jesenski međunarodni bjelovarski sajam i 28. državnu stočarsku izložbu u Gudovcu otvorio je premijer Andrej Plenković, koji se u pratnji ministrice Marije Vučković te ravnateljice Hrvatske agencije za poljoprivredu i hranu (HAPIH) dr.sc. Darje Sokolić u obilasku sajma zaustavio i na štandu HAPIH-a.

Tom su ga prigodom djelatnici HAPIH-ova Centra za stočarstvo upoznali sa svojim aktivnostima. Uz testiranja uzgojno valjanih domaćih životinja i kontinuirane podrške radu i razvoju uzgojnih udruženja, istaknuli su i organiziranje stručnih skupova i savjetovanja te stočarske izložbe i smotre. Tako je ovaj HAPIH-ov Centar organizator i tradicionalne državne stočarske izložbe na bjelovarskom sajmu, na kojoj je ove godine, unatoč još uvijek prisutnim strogim epidemiološkim mjerama uspio okupiti zavidan broj izlagača stoke u različitim kategorijama. Na 28. je, naime, državnoj izložbi 145 uzgajivača prikazalo 288 grla u 72 kolekcije 35 pasmina goveda, konja, svinja i ovaca, a većina njih sudjelovala je u natjecateljskom dijelu programa U revijalnom pak dijelu najatraktivniji je Bambino kup, ove godine 15. Kup mladih, na kojem je 20 djece u dobi 3-16 godina predvodilo 18 teladi, a kojem je Premijer također nazočio.

„Državnom stočarskom izložbom promoviraju se kako uzgajivači i stoka, tako i poljoprivredna politika, te struka općenito. Sudjelovanje na izložbama omogućuje uzgajivačima da predstave svoje gospodarstvo i kvalitetu svoje stoke ne samo posjetiteljima izložbe, već prije svega potencijalnim kupcima rasplodnog materijala“, istaknuo je ovim povodom dr.sc. Zdenko Ivkić, voditelj Centra za stočarstvo.

Premijer je ujedno upoznat i s aktivnostima promocije neobaveznog sustava označavanja „Hrane s hrvatskih farmi i polja“ koje provodi HAPIH s ciljem jasnog i nedvosmislenog informiranja potrošača o podrijetlu i utvrđenoj kvaliteti ovih proizvod.

Tako je u označavanju stočarskih proizvoda riječ o mlijeku i mliječnim proizvodima te svježem svinjskom, junećem i mesu peradi odnosno jajima proizvedenim u Republici Hrvatskoj, s tim da se pod znakom „Meso hrvatskih farmi“ razlikuju dvije kategorije – „rođeno i uzgojeno“ te „uzgojeno“ u RH. Ovim se besplatnim označavanjem promovira domaća proizvodnja i tako osigurava povećanje potrošnje proizvoda uz istovremeno povećanje domaće stočarske proizvodnje na hrvatskim farmama.

I jesenski sajam je bio prigoda za promociju ovih kao i ostalih HAPIH-ovih aktivnosti pa je tako svaki posjetitelj štanda mogao, osim informacija o svim uslugama, dobiti i prigodne promotivne materijale upravo sa znakom Hrane s hrvatskih farmi i polja.

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

Korištenjem ovih stranica pristajete na uporabu kolačića (eng. cookies). Blokiranjem kolačića i dalje možete pregledavati stranicu, ali neke njezine funkcionalnosti Vam neće biti dostupne. VIŠE O KOLAČIĆIMA