Premijer Plenković na promo-štandu Hrane s hrvatskih farmi i polja

Ovogodišnji 28. jesenski međunarodni bjelovarski sajam i 28. državnu stočarsku izložbu u Gudovcu otvorio je premijer Andrej Plenković, koji se u pratnji ministrice Marije Vučković te ravnateljice Hrvatske agencije za poljoprivredu i hranu (HAPIH) dr.sc. Darje Sokolić u obilasku sajma zaustavio i na štandu HAPIH-a.

Tom su ga prigodom djelatnici HAPIH-ova Centra za stočarstvo upoznali sa svojim aktivnostima. Uz testiranja uzgojno valjanih domaćih životinja i kontinuirane podrške radu i razvoju uzgojnih udruženja, istaknuli su i organiziranje stručnih skupova i savjetovanja te stočarske izložbe i smotre. Tako je ovaj HAPIH-ov Centar organizator i tradicionalne državne stočarske izložbe na bjelovarskom sajmu, na kojoj je ove godine, unatoč još uvijek prisutnim strogim epidemiološkim mjerama uspio okupiti zavidan broj izlagača stoke u različitim kategorijama. Na 28. je, naime, državnoj izložbi 145 uzgajivača prikazalo 288 grla u 72 kolekcije 35 pasmina goveda, konja, svinja i ovaca, a većina njih sudjelovala je u natjecateljskom dijelu programa U revijalnom pak dijelu najatraktivniji je Bambino kup, ove godine 15. Kup mladih, na kojem je 20 djece u dobi 3-16 godina predvodilo 18 teladi, a kojem je Premijer također nazočio.

„Državnom stočarskom izložbom promoviraju se kako uzgajivači i stoka, tako i poljoprivredna politika, te struka općenito. Sudjelovanje na izložbama omogućuje uzgajivačima da predstave svoje gospodarstvo i kvalitetu svoje stoke ne samo posjetiteljima izložbe, već prije svega potencijalnim kupcima rasplodnog materijala“, istaknuo je ovim povodom dr.sc. Zdenko Ivkić, voditelj Centra za stočarstvo.

Premijer je ujedno upoznat i s aktivnostima promocije neobaveznog sustava označavanja „Hrane s hrvatskih farmi i polja“ koje provodi HAPIH s ciljem jasnog i nedvosmislenog informiranja potrošača o podrijetlu i utvrđenoj kvaliteti ovih proizvod.

Tako je u označavanju stočarskih proizvoda riječ o mlijeku i mliječnim proizvodima te svježem svinjskom, junećem i mesu peradi odnosno jajima proizvedenim u Republici Hrvatskoj, s tim da se pod znakom „Meso hrvatskih farmi“ razlikuju dvije kategorije – „rođeno i uzgojeno“ te „uzgojeno“ u RH. Ovim se besplatnim označavanjem promovira domaća proizvodnja i tako osigurava povećanje potrošnje proizvoda uz istovremeno povećanje domaće stočarske proizvodnje na hrvatskim farmama.

I jesenski sajam je bio prigoda za promociju ovih kao i ostalih HAPIH-ovih aktivnosti pa je tako svaki posjetitelj štanda mogao, osim informacija o svim uslugama, dobiti i prigodne promotivne materijale upravo sa znakom Hrane s hrvatskih farmi i polja.

Facebook
LinkedIn
Twitter
WhatsApp
Email

Korištenjem ovih stranica pristajete na uporabu kolačića (eng. cookies). Blokiranjem kolačića i dalje možete pregledavati stranicu, ali neke njezine funkcionalnosti Vam neće biti dostupne. VIŠE O KOLAČIĆIMA